Pazartesi, Ocak 23, 2006

Netten Çingene Pazarlığı mı Olurmuş?

"Birgün gelecek, Kayseri ya da Çingene pazarlığını net ortamında da yapacağız." deseler, inanır mıydık? İnanalım. Artık, netten bir ürünü inceleyip, ardından ücretine bakıp, "ya neyse istemiyorum" dediğinizde, sayfayı kapatmaya çalışırsanız karşınıza, "Ürün incelemesi için oldukça vakit geçirdiniz. Sizin vereceğiniz fiyat nedir?"mealinde bir sayfa açılıyor ve başlıyorsunuz pazarlığa. Ben olayı sevdim ve destekliyorum. Hadi hayırlısı:)

www.lingvosoft.com adresine giriyorsunuz. Herhangi bir ürünle ilgili detay bilgi sayfasına giriyorsunuz sonra da pencereyi kapatıyorsunuz ya da başka bir adrese bağlanmayı deniyorsunuz. Hemen karşınıza bir pop-up pencere çıkartıyor. (Tabii Explorer’ın pop-up pencerelerin engellenmiyor olması lazım. Bu özellik açıksa geçici olarak iptal edebilirsiniz.)

3 Yorum:

saat: Pazartesi, Ocak 23, 2006 10:39:00 ÖS , Blogger onur yuksel dedi ki...

link nedir ? yapan site hangisidir ? merak ettim

 
saat: Salı, Ocak 24, 2006 12:06:00 ÖS , Anonymous Ejderha Zamanı dedi ki...

Evet arzu Link nerede?

 
saat: Cumartesi, Ocak 28, 2006 6:46:00 ÖS , Blogger Alper Akcan dedi ki...

"Asimetrik Information" kavramının olmadığı yerde, pazarlık olmaz. yani alıcı ve satıcı aynı bilgiye sahipse (ürün maliyeti, pazar şartları vs) pazarlık yapmadan en optimum fiyatta buluşulur. Bu site de sanırım biraz bundan faydalanıyor. Bakalım iş yapacak mı? Yapar sanırım.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa