Pazartesi, Şubat 27, 2006

Gelecekte pazarlama olmayacak!


Fabrikalar niye çalışıyor? Pazarlama... Ürünler neden üretiliyor? Pazarlama... Hizmetler? Pazarlama... Finans ne için lazım? Pazarlama... Muhasebe servisleri ne için çalışıyor? Pazarlama... İnsan kaynakları neye hizmet ediyor? Pazarlama... Ulaşım ve nakliye hizmetleri niye var? Pazarlama... Ya perakende sektörü? Pazarlama... İletişim sektörü? Pazarlama... Bir şirketin yegane amacı nedir? Pazarlama...

Bugün adına "pazarlama" dediğimize bakmayın. Yarın her şey "pazarlama"nın şemsiyesi altına girdiğinde ya da her şeyin kalbi pazarlama olduğunda "pazarlama" diye bir şey kalmayacak. "O", başka bir şey olacak...

3 Yorum:

saat: Salı, Şubat 28, 2006 5:46:00 ÖS , Blogger PazarOla! dedi ki...

Sayın Tuncer,
Yazınız için tek kelime yeter:

"Harika!"

Bu kadarını yazmaya cesaret edemiyordum.
Helal olsun...

 
saat: Salı, Şubat 28, 2006 9:24:00 ÖS , Anonymous Marketing Post dedi ki...

Açıkçası Tom Peters'ten Re-imagine kitabını okumadan önce ben de bunu söylemeye cesaret edemiyordum ama artık edebiliyorum. Pazarlama/marketing her yerde ve sanıldığının aksine hayata katma değer katmaya devam ediyor.

 
saat: Pazar, Mart 26, 2006 11:30:00 ÖÖ , Blogger İnteraktif Pazarlama dedi ki...

Bu güzel öngörüye ingilizce ukalalık eklemeden olmaz. "Marketing is everything, everything is marketing"

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa