Çarşamba, Ocak 04, 2006

Türkiye Pazarlama Derneği ?

Ejderha Zamanı'na blogun görünümünün geliştirilmesine yaptığı katkılar için teşekkürler.
Kendi blouğunda sorduğu soruya buradan cevap vererek, PAZARLAMA AKADEMİSYENLERİ'nin de görmelerini kolaylaştırmak istedim.
Türkiye'de bir de
"Türkiye Pazarlama Derneği" adında üyeleri arasında akademisyenlerin çoğunlukta olduğu ve ne yazık ki, bazı akademisyenlerin üye olmadıkları veya üyelikten ayrıldıkları bir dernek daha var.
Bildiğim kadarıyla bu memleketteki ilk pazarlama derneğidir. Adının başına "Türkiye" yi de alabilmiştir.
Fakat yıldan yıla yapılan seçimlerden başka bir faaliyeti olduğundan en azından ben haberdar değilim.
Resmen ben de Türkiye Pazarlama Derneği'nin üyesiyim.
Pazarakademi izleyicilerine saygıyla, sevgiyle duyurulur.

3 Yorum:

saat: Perşembe, Ocak 05, 2006 10:40:00 ÖÖ , Blogger trc dedi ki...

Yani dernek falan kalmamış ama ismi var galiba.

 
saat: Perşembe, Ocak 05, 2006 9:23:00 ÖS , Blogger Unknown dedi ki...

İsmail Hocam,
Pazarlama akademisyenlerinin bir araya geldiği, mesleki dayanışmanın sağlandığı, ayrıca akreditasyon kurumu işlevi yüklenebilecek bir derneğe ne kadar ihtiyacımız olduğu ortada.
Türkiye Pazarlama Derneği bu görevi yüklenebilir. Ankara merkezli bir başka dernek daha olduğunu biliyorum. Ben bir kaç kez denememe rağmen Pazarlama Derneğine üye olmayı başaramadım. En son genel kuruldan sonra bu konuda bir davet daha aldım. Ancak üye olmamın bir anlamı olmayacağını düşündüğüm için de henüz üye olmadım.
Bundan sonraki zamanlarda Derneğin daha faal olmasını ümit ediyorum.

 
saat: Çarşamba, Temmuz 16, 2008 4:00:00 ÖS , Blogger mehman dedi ki...

Ismail Hocam!
Başarılar diler, daha drneğinizin saytının daha aktif ve kapsamlı olmasını dilerim.Değerli eserleriniz bizlere hep işik tutmuştur.
Mehman
Bakü/Azerbaycan

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa