Yazmak lazım
Açıkçası bende selim bey gibi düşünüp yazmaktan kaçıyorum galiba. Ama yazmak lazım.
O zaman bir soru sorayım.
Sizce 2006 da en trendy olacak şeyler nelerdir.
Markalar yada ürünler olabilir.
Gelecek tahminlerinizi alalım lütfen
PAZARLAMAyı ve AKADEMİSYENliği doğuştan olma veya sonradan görme olarak hayatlarına katmış, MÜŞTERİ BİLİMİne sevdalı, MÜŞTERİYE AŞIK, bu aşkla başkalarını yakmak için yanıp tutuşanların körükleri ve yazılarıyla... İşte karşınızda: AÇIK PAZARYERİ!
2 Yorum:
Nereden esti tam bilmiyorum ama elektronik alır başını gider diyesim geliyor.
Turizm de olabilir. AB'ye girmesek bile "kapıyı tıklatmak" yeterli oldu. Zil çalınca herkes o tarafa bakar ya, misafirimiz bol olur bu sene.
Ha bir de blog'lar var.
Mayıs'ta sanırım, bir tenis turnuvası olacak İstanbul'da. O da güzel bir fırsat. Üstelik tanıtım katalogları çok hoştu (bilmiyorum gördünüz mü) tenis topunu kesip kapağa yerleştirmişler. Hoş bir düşünce idi. [Aklımda kalmış.]
2006'da ne olmayacak sorusuna cevabım da [kendim sordum, kendim cevaplıyorum:)] "Futbola dair fazla bir şey olmayacak Türkiye'de" diyebilirim. İyi ki dünya kupası var.
2006 için en baskın trendin WOMM - Word of Mouth Marketing olacağını düşünüyorum. Operasyonel mükemmeliği yakalamak üzere olan şirketleri, pazarlama yatırımlarının da en iyi şekilde karşılık bulması için uğrağıyorlar. ROMI oranları, artık en önemli KPI'lardan birisi haline gelmiş durumda. Buna göre, en ucuza en geniş kitlelere, en etkili şekilde (aksiyona geçirecek şekilde) ulaşmak için uğraş verecek pazarlamacılar. WOMM bunun için çok etkili bir silah. Çünkü, bu silahın kurşunlarını almak için para harcamaya gerek yok. [Olaya negatif bakarsak; paranız varsa da bile bu kurşunlardan alamazsınız :)] Bu kurşunların fabrikası, pazarlamacıların yaratıcı "beyin"leri...
Yorum Gönder
Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]
<< Ana Sayfa