Salı, Nisan 25, 2006

DONDURULMUŞTUR!

BU MEMLEKETTE MÜŞTERİYE VE PAZARLAMAYA GERÇEKTEN AŞIK, ONU BAŞKALARINA
DA SEVDİRMEYİ KENDİNE GÖREV EDİNMİŞ YEPYENİ PAZARLAMA AKADEMİSYENLERİ
YETİŞİNCEYE KADAR BU BLOG DONDURULMUŞTUR!

KIRICI OLMAMAK İÇİN BAŞKA SÖZ SÖYLEMEK, EK AÇIKLAMADA BULUNMAK İSTEMİYORUM.

ŞİMDİYE KADAR KATKISI OLANLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM.
HEPSİ ARŞİVDE TARİHE MAL OLDULAR.

SAĞ OLSUNLAR, VAR OLSUNLAR, BOL OLSUNLAR!



Not: Blog etiğinden haberdarım, bilerek büyük harfle (uppercase) yazdım.

2 Yorum:

saat: Çarşamba, Nisan 26, 2006 12:24:00 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

Sizden çok şey öğrendim.Ama böyle bırakıp gitmeniz, bahsettiğiniz akademisyenlerin yetişmesine ne kadar katkıda bulunur onu bilemiyorum.Bırakın protestoyu bilgi verenler değil de, bilgiyi alamayanlar yapsın.Sizin yazılarınızla bilgilenmeye devam etmek isteyen bir kişi kalsa bile devam etmeniz dileğiyle.

 
saat: Pazartesi, Mayıs 29, 2006 2:06:00 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

Uzun zamandır hissetmediğim suçluluk duygusunu yeniden yaşıyorum. Sessiz takipçisi olmaya çalıştığımız bir yerde, tepkisizliğin ve etkisizliğin cezası neyse çekmeye hazırız. Fakat acizane biliriz ki talebe, hocasının her cezasına razıdır; fakat hocanın "ilmini vermeyi kesmek" cezasını hak eden bir talebe dünyanın diğer nimetlerinden de faydalanmayı hak etmiyor demektir.
Saygılarımla
H. Hakan YILDIRIM

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa