Pazar, Nisan 02, 2006

Gelecekte Pazarlama ...(9)

Bir yandan marka kavramının suyu çıkarılırken, markasını kendine başarıyla yakıştıran yeni yeni “tazeler” de pazarlara salınacak.
Marka olmanın, TV’de sık görünmekle, herkesin dilinde olmakla, şöhret olmakla değil, itibarla, güvenle, farklılıkla, uyumla ve vaadini tam yerine getirmekle ilgili olduğunu kavrayanlar artacak. Marka yapıcılığına soyunan bazı firmaların sadece para peşinde olduklarının farkına varılacak. Marka tacirlerine daha az yüz verilecek.

1 Yorum:

saat: Pazartesi, Şubat 18, 2008 7:40:00 ÖS , Blogger TAMYÜREK dedi ki...

radikal marketinğ ne demek

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa