Gelecekte Pazarlama ... (6)
“Kampanya, promosyon ve indirim” üçlüsü, hak ettiği yere gidecek, yani inişe geçecek. “Kampanya yöneticisi” rolündeki başarısıyla “el üstünde tutulan” farfara isimler, yerlerini “stratejideki başarısıyla” kendini kanıtlayan sessiz ve alçakgönüllü gençlere terk edecek. Geleceğin pazarlamasında indirim ve promosyonlar daha asil ve istisnai bir hava kazanacak. Tüketiciyi bir süreliğine de olsa “enayi yerine koyan” uygulamaların verimi giderek azalacak. Fiyatı, tek ve en etkili pazarlama aleti olduğunu düşünenlerin sayıca azalacağını bekliyor, dahası, bunu hararetle arzu ve ilgililere tavsiye ediyorum.
0 Yorum:
Yorum Gönder
Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]
<< Ana Sayfa